- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Nabór pracowników na stanowiska urzędnicze
2024-11-26 - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw finansowych oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych (Młodszy referent) w Urzędzie Gminy w Branicach
Załącznik do Zarządzenia Nr 105U/24
Wójta Gminy Branice
z dnia 26 listopada 2024 r.
Wójt Gminy Branice
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw finansowych oraz prowadzenie
ewidencji środków trwałych (Młodszy referent) w Urzędzie Gminy w Branicach
ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przy potwierdzonej znajomości języka polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
- Umiejętność interpretowania przepisów prawa.
II. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą na podobnym stanowisku.
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; o rachunkowości; Prawo oświatowe
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się.
- Sumienność, odpowiedzialność, dokładność.
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
- Samodzielność, kreatywność.
III. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z uwzględnienie dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (kandydat może skorzystać z przykładowego wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska do spraw finansowych oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 64, poz. 539), to jest:
- Certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty;
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza katalog wskazany w art. 22(1) §1 Kodeksu pracy, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. [Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016] i art. 221 Kodeksu pracy
z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz.U.2023 poz. 1465 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).”
IV. Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Urzędu;
- rozliczanie inwentaryzacji oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych;
- prowadzenie całości spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych wynikających z art. 122 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737)
- prowadzenie analitycznej ewidencji księgowej w zakresie rozliczeń opłat za odpady komunalne dla właścicieli nieruchomości na których powstają odpady komunalne;
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych wobec osób nie wnoszących terminowo opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- prowadzenie całości zadań związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem wniosków o umorzenie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz rozłożenie zaległości na raty;
- bieżąca obsługa interesantów z zakresu działania stanowiska pracy;
- wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
V. Zadania pomocnicze:
- Pełnienie zastępstwa na stanowisku ds. finansów oświaty i realizacji budżetu gminy.
- Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych – zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1638) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Branicach.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Branicach w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 9 grudnia 2024 r. do godziny 1500
w sekretariacie Urzędu Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko do spraw finansowych oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych”.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 9 grudnia 2024 r. o godzinie 1600. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i ewentualnego testu kwalifikacyjnego.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Branice
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO" administrator danych
informuje, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Branice, Urząd Gminy Branice, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice,
2) inspektorem ochrony danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Branice jest
Anna Kawulok, email: , tel. 77 4868250 w. 10
3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w procesie rekrutacji, którego celem jest wybór osoby na oferowane stanowisko pracy, na zasadzie art. 6 ust 1 lit. a i c) RODO (na podstawie zgody oraz jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, ciążącego na
Administratorze danych w stosunku do danych do których żądania na podstawie prawa
uprawniony jest Administrator), przy czym podstawą przetwarzania danych bez Pana/i odrębnej zgody jest art. 22(1) §1 Kodeksu pracy, a w pozostałym zakresie przetwarzanie Pani/Pana danych następuje na podstawie udzielonej zgody.
4) odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące zadania publiczne na podstawie odrębnej umowy powierzenia
danych.
5) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej.
6) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od dnia złożenia dokumentów do procesu rekrutacji. Jeżeli nie zostanie podpisana z Panem/Panią umowa to po upływie w/w
terminu dane osobowe podane w dokumentach do procesu rekrutacji zostaną zarchiwizowane
i usunięte.
7) jeżeli przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody - posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8) posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo
ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych oraz jeżeli jest to technicznie możliwe do przeniesienia danych. Prawo do usunięcia, swoich danych przysługuje Panu/Pani w sytuacji, gdy wcześniej wyrażona zgoda na przetwarzanie danych zostanie przez Pana/Panią cofnięta, a przepisy ustawy szczególnej zezwalają na ich trwałe usunięcie.
9) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw: "RODO".
10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie w jakim stanowi o tym prawo (art. 22(1) §1 Kodeksu pracy), a w pozostałym zakresie (innych danych) nie wynikającym wprost z przepisów prawa, podanie danych następuje w sposób dobrowolny, Brak podania danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa w procesie rekrutacji powoduje wstrzymanie procesu rekrutacyjnego wobec Pana/Pani osoby.
11) Pani/Pana dane co do zasady nie będą przetwarzane w celu podejmowania zautomatyzowanej decyzji i nie będą przetwarzane w celu profilowania.
Wójt Gminy Branice
/-/ Sebastian Baca
Zarządzenie Nr 105U-24.pdf (126,54KB)
Zarządzenie Nr 104U-24.pdf (78,11KB)
kwestionariusz.pdf (176,19KB), kwestionariusz.docx (13,15KB)