Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2024-11-26 - Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze do spraw finansowych oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych w Urzędzie Gminy w Branicach

Załącznik nr 5
do procedury naboru na
wolne stanowiska urzędnicze
w tym kierownicze stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Gminy Branice

 

Branice, dnia 26.11.2024r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
 

Nazwa stanowiska:  stanowisko do spraw finansowych oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych

Informuję, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze
ds. finansowych oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych nie wybrano żadnego kandydata.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

We wskazanym terminie, określonym w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ds. finansowych oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych wpłynęły dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu.

 

 

 

Zatwierdzam:
Sebastian Baca
Wójt Gminy Branice