2024-05-15 - BG.7010.07.2024.BS - Zapytanie cenowe na wykonanie zamówienia: Rozbiórka dwóch basenów (mniejszego i większego) oraz budynków położonych w miejscowości Branice, na działkach nr 152/16 i 153/10.
Załącznik Nr 4 do Regulaminu
dokonywania zakupu dostaw,
usług oraz robót budowlanych
- Wzór Zapytania cenowego dla zamówień
o wartości z przedziału cenowego:
od 80.000 PLN do 130.000 PLN netto
Branice, dnia 15.05.2024r.
Znak sprawy: BG.7010.07.2024.BS
ZAPYTANIE CENOWE/FORMULARZ OFERTY
- Zamawiający: Gmina Branice, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice
zaprasza do złożenia ofert na:
- Przedmiot zamówienia: Rozbiórka dwóch basenów (mniejszego i większego) oraz budynków położonych w miejscowości Branice, na działkach nr 152/16 i 153/10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach:
Załącznik nr 1 - Dokumentacja projektowa rozbiórki basenów
Załącznik nr 2 - Dokumentacja projektowa rozbiórki budynków
- Termin realizacji zamówienia:
Po spełnieniu poniższych warunków:
- dla niecek basenów: do 2 tygodni od zawarcia umowy z wykonawcą
- dla budynku technicznego basenów i budynku nr 7: do 2 tygodni od dezaktywacji czynnej instalacji elektrycznej zlokalizowanej wewnątrz budynku (po stronie Zamawiającego)
UWAGA!
Rozbiórka basenów determinuje rozpoczęcie odrębnej inwestycji: budowę street workout oraz utwardzenie terenu i montaż urządzeń małej architektury, w lokalizacji po basenach.
Zamawiający aktualnie prowadzi postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy w tym zakresie.
Planowane rozpoczęcie prac: czerwiec 2024r.
Dezaktywacja instalacji elektrycznej zlokalizowanej wewnątrz budynku technicznego basenów - planowana w czerwcu 2024r.
- Okres gwarancji: 5 lat
- Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Branice, ul. Słowackiego 3, Branice pok. nr 20 (sekretariat) w terminie do 27.05.2024r. do godz. 09:00
- Termin otwarcia ofert: 27.05.2024r. godz. 09:30
- Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze robót będącym podstawą do wystawienia jednej faktury końcowej. Płatność przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę do 30 dni od daty wystawienia i dostarczenia faktury VAT
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Beata Sakwerda, , tel. 519 762 839
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim (z wykorzystaniem niniejszego formularza).
- Sposób rozliczeń: Obowiązywać będzie rozliczenie ryczałtowe w PLN.
- Dodatkowe wymogi ofertowe: wraz z wypełnionym formularzem cenowym Wykonawca złoży: dokument potwierdzający uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie rozbiórek i wyburzeń (KRS, zaświadczenie z CEIDG, inne).
- Kryteria oceny oferty: ………100% cena……
- Dodatkowe uwagi:
- Przed złożeniem oferty zaleca się wizję w terenie oraz wymaga się analizy dokumentacji projektowej- jej części opisowej i graficznej, a także specyfikacji technicznej, w celu uwzględnienia w ofercie wszystkich elementów robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia;
- Prace prowadzone będą ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, w tym zachowaniem przepisów BHP i p.poż. na pełną odpowiedzialność Wykonawcy.
- Za uszkodzenia wskutek prowadzonych robót urządzeń obcych znajdujących się na terenie działki odpowiedzialność ponosi Wykonawca, który będzie zobowiązany usunąć je na własny koszt w porozumieniu z ich właścicielem/administratorem.
- Za ewentualne wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
- Jeżeli po protokolarnym przekazaniu uprzednio zajętej działki ujawnią się wady spowodowane nieprawidłowym wykonaniem robót Wykonawca robót na wezwanie Urzędu Gminy w Branicach usunie na własny koszt stwierdzone wady w wyznaczonym terminie.
W razie zwłoki w usunięciu wad Urząd Gminy w Branicach wykona niezbędne roboty a kosztami obciąży zajmującego działkę (działki). - Przekazanie i odbiór działki (działek) nastąpi protokolarnie w obecności obu stron.
- Za okres zajęcia uważa się okres od dnia protokolarnego przekazania do dnia przywrócenia terenu do stanu pierwotnego i przekazania go protokołem odbioru do tut. Urzędu.
- Utylizacja odpadów – na koszt i w zakresie Wykonawcy. Zostanie udokumentowana kartami przekazania i utylizacji odpadów od podmiotu, który posiada odpowiednie zezwolenie na gospodarowanie odpadami,
- Po wykonaniu robót teren rozbiórki oraz przylegający należy doprowadzić do należytego stanu. Przez stan należyty rozumie się uporządkowanie terenu wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić teren bez pozostałych na powierzchni i w gruncie elementów rozbiórki, teren powinien być uporządkowany i wyrównany, wszelkie wykopy zasypane, a zasypka zagęszczona.
- Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia;
- Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Branice.
- Zamawiający uprawniony jest do umorzenia postępowania bez podania przyczyny.
- Treść oferty:
13.1. Nazwa wykonawcy...................................................................................................
13.2. Adres wykonawcy…………………………………………………………………
13.3. NIP …………………………………………………………………………..
13.4. REGON......................................................................................................................
13.5. Nr rachunku bankowego…………………………………………………………..
13.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto.................................... zł (słownie złotych............................................................
……………………………………………………………………………………………..)
Podatek VAT................................. zł (słownie złotych............................................................
…………………………………………………………………………………………….)
Cenę brutto………………………………. zł (słownie złotych ……………………………………………………………………………………………..)
13.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
13.8. Oświadczam, iż zapoznałem się z informacją odnośnie przetwarzania danych osobowych.
13.9. Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia………………………………
13.10. Okres gwarancji……………………………………………………………….
13.11. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
13.12. Deklaruję, iż ………………………………………………………………………
……….……………………………………………
(Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej oraz pieczęć)
Protokół-porównania-złożonych-ofert-2024-05-27.pdf (580,49KB)
Załączniki
Zapytanie-cenowe-rozbiórka basenów i budynku technicznego-sig.pdf (296,14KB)
Zapytanie-cenowe-rozbiórka basenów i budynku technicznego.doc (79,50KB)
Załącznik nr 1 - Dokumenatcja projektowa_rozbiórka basenów Branice.zip (7,31MB)
Załącznik nr 2 - Dokumenatcja projektowa_rozbiórka budynków Branice.zip (5,95MB)
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Realizując obowiązek wskazany w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze zm.), dalej jako „RODO” informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Branice z siedzibą w Branicach przy ul. Słowackiego 3.
2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminie Branice jest Jolanta Misiurka tel: 77 4868250 w. 10, e-mail: iod@branice.pl.
3. Dane osobowe oferenta będącego osobą fizyczną lub reprezentantów oferenta, który nie jest osobą fizyczną, obejmujące imię i nazwisko, uzyskane przez Wójta Gminy Branice przetwarzane będą w celu realizacji powierzonego zadania publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO - przetwarzanie jest niezbędne dla przeprowadzenia postępowania celem wyłonienia wykonawcy i zawarcia oraz realizacji umowy lub zlecenia.
4. Pani/Pana dane osobowe są udostępniane innym odbiorcom danych osobowych Odbiorcami danych mogą być:
- podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
- podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
5. Wójt Gminy Branice nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji i rozliczenia powierzonego zadania, a także przechowywane będą przez okres istnienia obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną dopóki istnieje podstawa prawna przetwarzania danych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez względu na zgodność z prawem przetwarzania, /jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody/, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/i naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem zawarcia umowy lub udzielenia zamówienia.
10. Dane osobowe pozyskiwane są przez Administratora od oferenta, którzy złożył ofertę w postępowaniu.