2022-07-28- 2022/BZP 00280905/01 - Ogłoszenie o zmianie umowy zamówienia na zadanie: Budowa budynku użyteczności publicznej z częścią przeznaczoną na szatnie sportowe w miejscowości Branice
Branice, dnia 28.07.2022r.
Ogłoszenie z Biuletynu Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zmianie umowy
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Z CZĘŚCIĄ PRZEZNACZONĄ NA SZATNIE SPORTOWE W MIEJSCOWOŚCI BRANICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANICE
1.2.) Oddział zamawiającego: Branice
1.3) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412852
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: ul. Słowackiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Branice
1.4.3.) Kod pocztowy: 48-140
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 77 486 82 28
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@branice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://branice.pl/22/strona-glowna-gminy-branice.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy zmiany:
Umowy
2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0777e4-b7e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.3.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280905
2.4.) Wersja ogłoszenia: 01
2.5.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA
3.1.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
3.1.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057751/02
3.2.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
3.4.) Tryb udzielenia zamówienia/zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.5.) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.6.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Z CZĘŚCIĄ PRZEZNACZONĄ NA SZATNIE SPORTOWE W MIEJSCOWOŚCI BRANICE
3.7.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje budowę budynku użyteczności publicznej z częścią przeznaczoną na szatnie sportowe, na działkach o numerach ewidencyjnych 150, 152/6, 152/10, 1214, 152/8, 152/11, położonych w miejscowości Branice, w gminie Branice, powiecie głubczyckim.
Ponadto planuje się wykonanie utwardzenia terenu i miejsc postojowych, częściowe wyrównanie istniejącej skarpy, demontaż istniejących zadaszonych miejsc siedzących dla zawodników rezerwowych, montaż nowych 2 wiat boiskowych dla zawodników rezerwowych, kosza na śmieci, ławek, wykonanie murka z gabionu oraz ogrodzenia panelowego i dwóch furtek wejściowych.
Projektowany budynek ma służyć celowi publicznemu sportu i rekreacji. Zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie z istniejącym boiskiem, które nie jest przeznaczone do użytku dla dzieci i młodzieży. Boisko służy dla rozgrywek osób dorosłych.
3.8.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
3.9.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE/UMOWIE RAMOWEJ
4.1.) Data zawarcia umowy/umowy ramowej: 2021-07-05
4.2.) Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej:
12 miesiące
4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę/umowę ramową:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA INŻYNIERSKA ALOG mgr inż. GERARD GOLA
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491006813
4.3.3.) Ulica: KOSMONAUTÓW 2
4.3.4.) Miejscowość: KĘDZIERZYN-KOŹLE
4.3.5.) Kod pocztowy: 47-220
4.3.6.) Województwo: opolskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2687325,28 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP: 2021/BZP 00106340/01
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ
5.1.) Data zmiany umowy/umowy ramowej): 2022-07-01
5.2.) Podstawa prawna zmiany umowy/umowy ramowej:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
5.3.) Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej:
Wykonanie robót dodatkowych, spowodowanych rozszerzeniem zakresu inwestycji na etapie realizacji.
5.4.) Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej:
Na etapie realizacji inwestycji zdecydowano się na rozszerzenie jej zakresu, co skutkuje koniecznością wykonania robót dodatkowych oraz uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę. Roboty dodatkowe obejmują: budowę nowych trybun dla kibiców (wykonanie płyty fundamentowej, nowych obrzeży, podbudowy pod kostkę betonową), wykonanie nowego ogrodzenia oraz schodów do budynku gospodarczego wraz z poręczami i murem oporowym, przedłużenie gabionu w związku z nową lokalizacją trybuny, dostawę oraz montaż masztów flagowych i słupa nagłośnieniowego, przestawienie istniejącego słupa oświetleniowego, a także wyposażenie obiektu w gaśnice oraz oznakowanie obiektu zgodnie z przepisami p.poż.