09-03-2010r. - Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. mieszkań komunalnych
Branice, dn. 09-03-2010r.
OGŁOSZENIE O REKRUTACJI
Urząd Gminy Branice, ul. Słowackiego 3
48-140 Branice
o g ł a s z a:
nabór na stanowisko ds. mieszkań komunalnych
Zadania stanowiska:
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budownictwa komunalnego i budynku Urzędu Gminy - stwierdza zakupienie materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu Gminy - prowadzi rejestr zamówień publicznych materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu Gminy oraz związanych modernizacją zasobów lokalowych.
- Gospodarowanie zasobem lokalowym gminy.
- Windykacja należności czynszowych oraz z tytułu dzierżawy lokali należących do gminy.
- Uzgadnianie podłączenia komunalnych budynków do sieci urządzeń komunalnych.
- Współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi w zakresie gospodarowania lokalami.
- Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutków klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta Gminy.
Pracownik będzie uprawniony do:
Reprezentowania gminy na zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Od kandydata oczekujemy:
Obywatelstwa polskiego, wykształcenia – wyższego, dobrej znajomości obsługi komputera, samodzielności, właściwego interpretowania przepisów prawa, łatwości tworzenia opracowań pisemnych, komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów, dyspozycyjności, prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.
Zapewniamy:
Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu, inne uprawnienia wynikające z kodeksu pracy.
Oferta pracy winna zawierać:
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- Życiorys – curriculum vitae,
- Zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści : „Wyrażam zgodę na publikowania moich danych osobowych zawartych w ofercie na stronie internetowej Urzędu Gminy Branice zgodnie z ustawą z dnia 9 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w związku z prowadzoną rekrutacją”.
- Świadectwa pracy, opinie od poprzednich pracodawców,
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku.
składane dokumenty muszą być w oryginale lub uwierzytelnione notarialnie.
Ofertę należy składać
Do sekretariatu Urzędu Gminy w Branicach do dnia 23 marca br. do godz. 15.00 wszystkie dokumenty w jednej zamkniętej kopercie wraz z opisem :
Urząd Gminy Branice, ul. Słowackiego 3
„Nabór na stanowisko ds. mieszkań komunalnych”
Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 24 marca br. o godz. 900 a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami przeprowadzona będzie 24 marca br o godz. 930
Dodatkowe informacje:
Ubiegający się o zatrudnienie będą poinformowani o wynikach postępowania i o ostatecznym wyborze kandydata wraz z podaniem uzasadnienia dokonanego wyboru albo uzasadnieniu niezatrudnienia poprzez ogłoszenie decyzji Wójta w dniu 25 marca o godz. 900 Informacje te mogą uczestnicy postępowania uzyskać osobiście lub telefonicznie na stanowisku ds. kadrowych Urzędu.
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Małgorzata Marchel |
Data wytworzenia: | 09-03-2010r. |