2021-12-22 - 2021/BZP 00327186/01 - Ogłoszenie o wykonaniu umowy - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jędrychowice
Branice, dnia 22.12.2021r.
Ogłoszenie z Biuletynu Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI JĘDRYCHOWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANICE
1.2.) Oddział zamawiającego: Branice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412852
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: ul. Słowackiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Branice
1.4.3.) Kod pocztowy: 48-140
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 77 486 82 28
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@branice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://branice.pl/22/strona-glowna-gminy-branice.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dbb2414-beb4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.2.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327186
2.3.) Wersja ogłoszenia: 01
2.4.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA
3.1.) Charakter zamówienia:
Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne
3.2.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
3.2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067087/02
3.3.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.6.) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.7.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI JĘDRYCHOWICE
SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE
4.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
4.2.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
2 miesiące
4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Larix” Sp. z o.o
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 575-183-93-78, REGON 240865033
4.3.3.) Ulica: Klonowa 11
4.3.4.) Miejscowość: Lubliniec
4.3.5.) Kod pocztowy: 42-700
4.3.6.) Województwo: śląskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 250064,55 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2021/BZP 00106465/01
SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2021-11-30
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Nie
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian: 2
5.4.2.) Numer zmiany: 1
5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:
Termin wydłużenia realizacji zadania spowodowany jest robotami dodatkowymi ujawnionymi podczas jego realizacji.
5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:
Przesunięcie końcowego terminu realizacji zadania z "do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy " na "30.11.2021".
5.4.6.) Wartość zmiany: 0,00
5.4.7.) Kod waluty: PLN
5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie
5.4.2.) Numer zmiany: 2
5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:
Konieczność wykonania robót dodatkowych ujawnionych na etapie realizacji, nie przewidzianych na etapie projektowania.
5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:
Koszt wykonania robót dodatkowych ustalono na podstawie kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę i wynosi on 27 611,66 PLN brutto. Tym samym całkowity koszt realizacji inwestycji ulegnie zmianie z kwoty 250 064,55 PLN brutto na kwotę 277 676,21 PLN brutto.
5.4.6.) Wartość zmiany: 27611,66
5.4.7.) Kod waluty: PLN
5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Tak
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 277676,21 PLN
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy