- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Przetargi
2021-09-13 - 2021/BZP 00178378/01 - Ogłoszenie o wyniku postępowania w przetargu na zadanie: Eko-Branice. Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
Branice, dnia 13.09.2021r.
Ogłoszenie z Biuletynu Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 13.09.2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Eko-Branice. Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANICE
1.3.) Oddział zamawiającego: Branice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Branice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@branice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://branice.pl/22/strona-glowna-gminy-branice.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/preda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eko-Branice. Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-557d816b-efa6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006692/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Eko-Branice. Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5.5 Ochrona powietrza RPO WO 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130119/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG.271.03.2021.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 426829,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Świetlica wiejska w Wiechowicach ul. Jana Pawła II 42, Wiechowice, działka nr 283 wymiana źródła ciepła wraz z wymianą stolarki okiennej
2 Świetlica wiejska w Gródczanach Gródczany 5, działka nr 120 oraz 121/1; wymiana źródła ciepła, wymiana opraw oświetleniowych,
wykonanie zaworów termostatycznych grzejnikowych
3 Świetlica wiejska w Bliszczycach Bliszczyce 112, działka nr 420/4; wymiana źródła ciepła, częściowa wymiana stolarki okiennej,
izolacja rurociągów ciepłowniczych ogrzewania
4 Świetlica wiejska we Włodzieninie Włodzienin 63B, działka nr 124/4; wymiana źródła ciepła oraz wymiana opraw oświetleniowych
5 Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie we Włodzieninie Włodzienin 50, działka nr 400/6; wymiana źródła ciepła, wymiana wsadu kominowego oraz
ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji
6 Wiejski Dom Kultury w Branicach ul. Plac Wolności 1, Branice, działka nr 437; ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji
7 Urząd Gminy Branice Urząd Gminy Branice wymiana źródła ciepła oraz wymiana opraw oświetleniowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532755,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532755,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532755,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji EMBUD Michał Żychoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481023537
7.3.3) Ulica: Stelmacha 9
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532755,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy