Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2020-09-26 - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw mieszkań komunalnych (Referent)

Załącznik do Zarządzenia Nr 46U/20
Wójta Gminy Branice
z dnia 25 września 2020 r.

 

 

Wójt Gminy Branice

Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw mieszkań komunalnych
(Referent) w Urzędzie Gminy w Branicach ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie minimum średnie.
  6. Minimum 2-letni staż pracy.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
  8. Znajomość obsługi komputera.
  9. Umiejętność interpretowania przepisów prawa.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe związane z pracą na podobnym stanowisku.
  2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o ochronie praw lokatorów, Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się.
  4. Sumienność, odpowiedzialność, dokładność.
  5. Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
  6. Samodzielność, kreatywność.

 

III. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z uwzględnienie dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (kandydat może skorzystać
    z przykładowego wzoru opublikowanego na stronie Ministerstwa Pracy, Rodziny i Polityki społecznej pod adresem www.mkidn.gov.pl/media/docs/kwestionariusz_osobowy.doc lub wykorzystać wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem do uchylonego Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 894).
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  6. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska do spraw mieszkań komunalnych.
  9. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza katalog wskazany w art. 22(1) §1 Kodeksu pracy, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. [Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016] i art. 221 Kodeksu pracy
z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz.U.2019 poz. 1040) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).”

 

IV. Zakres wykonywanych zadań:

  1. Nadzór i koordynacja spraw związanych z gospodarką lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach gminy, w szczególności:
    1) zlecanie stosownych remontów, napraw i konserwacji w celu utrzymania dobrego stanu technicznego budynków komunalnych;
    2) dokonywanie oceny stanu technicznego budynków komunalnych, zlecanie badań okresowych gazowych i wentylacyjnych, badań elektrycznych i zabezpieczeń przeciw pożarowych;
    3) prowadzenie książek obiektów budowlanych, w których znajdują się lokale mieszkalne;
    4) planowanie remontów bieżących i kapitalnych.
  2. Gospodarowanie zasobem mieszkaniowym gminy:
    1) prowadzenie rejestru lokali komunalnych i użytkowych;
    2) prowadzenie spraw z zakresu statystyki lokali komunalnych i użytkowych;
    3) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkaniowych i użytkowych;
    4) sporządzanie umów najmu z lokatorami i najemcami lokali użytkowych;
    5) określenie sposobu rozliczeń z tytułu podnajmu lokali;
    6) wyliczenie stawek czynszu;
    7) sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, postanowień dotyczących gospodarki mieszkaniowej gminy.
  3. Fakturowanie zawartych umów najmu lokali, dzierżaw nieruchomości, dzierżaw gruntów i z tytułu innych uzgodnień.
  4. Uzgadnianie podłączenia komunalnych budynków do sieci dostawców energii, wody, odbiorców ścieków, dostawców usług telekomunikacyjnych itp.
  5. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy.
  6. Reprezentowanie Gminy na zebraniach wspólnot mieszkaniowych oraz współpraca ze wspólnotami i ich zarządcami w zakresie gospodarowania lokalami.
  7. Prowadzenie całości spraw związanych z udostępnianiem powierzchni reklamowych na obiektach, urządzeniach i innych nośnikach informacji pozostających w zarządzie Gminy Branice w tym jej jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a także naliczaniem opłat za bezumowne wykorzystanie mienia gminnego w celu umieszczenia reklam.
  8. Prowadzenie całości spraw związanych z oświetleniem ulicznym.
  9. Prowadzenie całości spraw związanych z nawiązaniem oraz realizacją umów z dostawcą energii elektrycznej i jej dystrybucją.
  10. Prowadzenie całości spraw z zakresu dodatków mieszkaniowych i energetycznych.

 

V. Zadania pomocnicze:

Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych – zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  2. Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  5. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 936 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Branicach.

 

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Branicach w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

 

Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 7 października 2020 r. do godziny 800 w sekretariacie Urzędu Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko do spraw mieszkań komunalnych”.

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 7 października 2020 r. o godzinie 830, a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zostanie przeprowadzona w dniu 7 października 2020 r. o godzinie 900.

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Branice

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO" administrator danych
informuje, że:

1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Branice, Urząd Gminy Branice, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice,

2) inspektorem ochrony danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Branice jest Anna Kawulok, email: , tel. 77 4868250 w. 10

3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w procesie rekrutacji, którego celem jest wybór osoby na oferowane stanowisko pracy, na zasadzie art. 6 ust 1 lit. a i c) RODO (na podstawie zgody oraz jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, ciążącego na
Administratorze  danych w stosunku do danych do których żądania na podstawie prawa
uprawniony jest Administrator)
, przy czym podstawą przetwarzania danych bez Pana/i odrębnej zgody jest art. 22(1) §1 Kodeksu pracy, a w pozostałym zakresie  przetwarzanie Pani/Pana danych następuje na podstawie udzielonej zgody.

4) odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące zadania publiczne na podstawie odrębnej umowy powierzenia danych.

5) Pana/Pani dane osobowe  nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

6) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od dnia złożenia dokumentów do procesu rekrutacji. Jeżeli nie zostanie podpisana z Panem/Panią umowa to po upływie w/w terminu dane osobowe podane w dokumentach do procesu rekrutacji zostaną zarchiwizowane i usunięte.

7) jeżeli przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody - posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8) posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych  oraz jeżeli jest to technicznie możliwe do przeniesienia danych. Prawo do usunięcia, swoich danych przysługuje Panu/Pani w sytuacji, gdy wcześniej wyrażona zgoda na przetwarzanie danych zostanie przez Pana/Panią cofnięta, a przepisy ustawy szczególnej zezwalają na ich trwałe usunięcie.

9) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw: "RODO".

10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie w jakim stanowi o tym prawo (art. 22(1) §1 Kodeksu pracy), a w pozostałym zakresie (innych danych)  nie wynikającym wprost z przepisów prawa, podanie danych następuje w sposób dobrowolny, Brak podania danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa w procesie rekrutacji powoduje wstrzymanie procesu rekrutacyjnego wobec Pana/Pani osoby.

11) Pani/Pana dane co do zasady nie będą przetwarzane w celu podejmowania zautomatyzowanej decyzji i nie będą przetwarzane w  celu  profilowania.

 

 

 

Wójt Gminy Branice

/-/ Sebastian Baca

 

 

Załączniki

PDFZarządzenie Nr 46U-20.pdf

PDFZarządzenie Nr 47U-20.pdf