Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Stanowisko pracy ds. techniczno-gospodarczych

Stanowisko pracy ds. techniczno-gospodarczych

Kiszczyk Marek

 

pokój: I piętro, numer 13

tel.: 77 4868192, 77 4868232  wewnętrzny: 13

e-mail:

 

Zakres działania stanowiska obejmuje

  1. prowadzenie zadań w terenie związanych z ochroną środowiska, a w szczególności:
    1. zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami oraz dbanie o utrzymanie porządku i czystości,
    2. dokonywanie przeglądu w zakresie „dzikich” wysypisk śmieci oraz segregacji odpadów,
    3. kontrola i egzekwowanie właściwego stanu porządku i czystości na terenach komunalnych, posesjach prywatnych i innych terenach,
    4. przeprowadzanie wizji lokalnych poprzedzających wydanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów;
  2. wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie wywozu i unieszkodliwiania nieczystości stałych i płynnych;
  3. prowadzenie ewidencji zbiorników na nieczystości płynne;
  4. prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem projektów, rozwiązań, zamierzeń pod kątem zgodności z przepisami o ochronie środowiska;
  5. udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie;
  6. wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości, wymierzanie kar za samowolne usuwanie drzew lub krzewów, opracowanie planów nasadzeń w Gminie i przedkładanie ich do akceptacji Wójtowi;
  7. prowadzenie spraw związanych z problemem bezpańskich zwierząt;
  8. prowadzenie ewidencji oraz wydawanie zezwoleń na hodowlę lub utrzymywanie psów ras uznanych za agresywne;
  9. prowadzenie interwencji w razie stwierdzenia znęcania się nad zwierzętami;
  10. prowadzenie całości spraw związanych z odśnieżaniem dróg gminnych i wewnętrznych;
  11. przygotowywanie projektów decyzji o wykonawstwie zastępczym w zakresie usuwania odpadów komunalnych i opróżniania zbiorników bezodpływowych dla właścicieli nieruchomości nie posiadających umów na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych i opróżnianie zbiorników bezodpływowych;
  12. organizacja i koordynowanie prac interwencyjnych i robót publicznych;
  13. prowadzenie całości spraw związanych z pracami skazanych – odbywających lub odpracowujących nałożone przez sądy kary;
  14. pełnienie obowiązków określonych w art. 2091 § 1 pkt 2 lit b kodeksu pracy, tzn. wykonywanie czynności w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników w Urzędzie;
  15. wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta;
  16. wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.