- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Zapytania ofertowe
2019-07-29 - Rozeznanie cenowe w przedmiocie zamówienia: wykonanie 1000 szt. folderu i map turystycznych w ramach realizacji projektu „Ograniczenie antropopresji na różnorodność biologiczną, dziedzictwo kulturowe i historyczne – zrównoważony rozwój..."
Załącznik nr 1 do Regulaminu
dokonywania zakupu dostaw,
usług oraz robót budowlanych
wyłączonych na mocy art.4 pkt8 ustawy
Prawo zamówień publicznych
ROZEZNANIE CENOWE
Zgodnie z regulaminem udzielenia zamówień na dostawy, usługi oraz roboty budowlane gmina Branice zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia, którym jest wykonanie 1000 szt. folderu i map turystycznych w ramach realizacji projektu „Ograniczenie antropopresji na różnorodność biologiczną, dziedzictwo kulturowe i historyczne – zrównoważony rozwój obszaru Gór Opawskich i Bramy Morawskiej”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Projekt realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie Nr RPOP.03.02-16-0004/16-00 z dnia 30.11.2016 r. w ramach RPO WO na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 5.3.2 Dziedzictwo kulturowe i kultura na obszarach przygranicznych.
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa / usługa / robota budowlana:
Wykonanie 1000 szt. folderów o następujących parametrach:
- Format: A5
- Nakład: 1000 szt.
- Ilość stron bez okładki: 40
- Ilość stron okładki: 4
- Kolor: 4+4
- Papier blok: kreda błysk 150 g
- Papier okładka: kreda błysk 300 g
- Uszlachetnienie, wykończenie: spiralowanie, lakierowanie błysk
Wykonanie 1000 szt. Map turystycznych o następujących parametrach:
- Format: A1
- Nakład: 1000 szt.
- Ilość stron: 2
- Kolor: 4+4
- Papier kreda błysk 150 g
Ponadto w oferowaną cenę doliczyć należy:
- Przygotowanie projektu folderu i mapy
- Dostawa do miejscowości Branice
Tekst, materiały oraz logotypy przekazane zostaną przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.
II. Sposób przygotowania oferty, miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
Cena winna uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w przedmiocie zamówienia.
Oferta winna być podpisana przez właściwą reprezentację ze strony Wykonawcy zgodną z dokumentem rejestrowym.
Ofertę należy złożyć do dnia 05.08.2019 r. W siedzibie zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem poczty, fax-em na numer 77 48 82 30 lub mailem na adres
III. Kryteria oceny ofert:
Oferty będą oceniane wg następującego kryterium
Cena – 100%
IV. Sposób porozumienia się z Wykonawcami:
W razie wątpliwości lub zapytań w sprawie przedmiotu zamówienia proszę o kontakt z Panią/em Beatą Nowak., tel. 77 486 82 50 wew. 16 lub na adres mailowy
Notatka z rozpoznania cenowego
Notatka z Rozeznania Cenowego - EU_042_4_2016_IK.pdf (629,15KB)
Odpowiedzi na zapytania
Odpowiedzi na zapytania - 2019-08-01.pdf (57,58KB)
Załaczniki
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.pdf (23,34KB),
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc (22,00KB)