- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Zapytania ofertowe
2019-03-21 - Rozeznanie Cenowe -przedmiot zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Branice
Załącznik nr 1 do Regulaminu dokonywania zakupu dostaw,
usług oraz robót budowlanych wyłączonych na mocy art. 4 pkt 8 ustawy
Prawo zamówień publicznych
Branice, dnia 21.03.2019r
ROZEZNANIE CENOWE
Zgodnie z regulaminem udzielenia zamówień na dostawy, usługi oraz roboty budowlane zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia.
I. Przedmiot zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa / usługa / robota budowlana:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Branice
2. Zakres robót:
- mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na głęb. 4 cm przy użyciu frezarki z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe – 350 m2,
- oczyszczenie ręczne miejsc remontowanej nawierzchni – 350 m2 ,
- skropienie miejsc remontowanej nawierzchni emulsja asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 350 m2
- wykonanie remontu nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową AC 11S warstwą grubości 4 cm. - do 5 m2 – 350 m2,
Podane powyżej wielkości są wielkościami orientacyjnym i mogą ulec zmianie po wykonaniu obmiaru robót. Obmiar robót należy przeprowadzać z udziałem Zamawiającego.
Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia.
Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z własnych materiałów, za pomocą własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu i pracowników.
Minimalne wymagania dla materiałów określono przy zastosowaniu materiałów referencyjnych.
3. Okres gwarancji 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót.
4. Termin realizacji zamówienia: marzec-maj 2019r.
5. W cenie należy ująć wszystkie roboty związane z w/w zadaniem.
6. Roboty budowlane, które są przedmiotem zamówienia mają być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji w terenie, a także sprawdzić wszystkie przedmiary w terenie.
7. Jako dokumentacje powykonawczą należy dostarczyć aprobaty techniczne, certyfikaty, itp., materiałów wbudowanych.
II. Sposób przygotowania oferty, miejsce złożenia oferty
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy, karty techniczne produktów, które Wykonawca zamierza dostarczyć i zamontować.
Cena winna uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w przedmiocie zamówienia.
Oferta winna być podpisana przez właściwą reprezentację ze strony Wykonawcy zgodną
z dokumentem rejestrowym.
Ofertę należy złożyć do dnia 27.03.2019r. w siedzibie zamawiającego - sekretariat Urzędu Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź na adres mailowy: karolina.jaroszewska@branice.pl
III. Kryteria oceny ofert
Oferty będą oceniane wg następującego kryterium
Cena – 100%
IV. Sposób porozumienia się z Wykonawcami:
W razie wątpliwości lub zapytań w sprawie przedmiotu zamówienia proszę o kontakt
z Panią Karoliną Jaroszewska, tel. 77 4868192 wew. 17 lub na adres mailowy karolina.jaroszewska@branice.pl
Ząłączniki