- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Przetargi
2018-11-29 - BZP nr 500286214-N-2018 - Ogłoszenie o zmianie umowy - dotyczy zamówienia: Budowa placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Wysoka i Jakubowice
Branice, dnia 29.11.2018r.
Ogłoszenie z Biuletynu Zamówień Publicznych
Ogłoszenie nr 500286214-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.
Branice: Budowa placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Wysoka i Jakubowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594141-N-2017
Numer ogłoszenia: 594141-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500073395-N-2017
Numer ogłoszenia: 500073395-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Branice, Krajowy numer identyfikacyjny 53141285200000, ul. Słowackiego 3, 48140 Branice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774868192, e-mail ug@branice.pl, faks 774868230.
Adres strony internetowej (url): http://bip.branice.pl
Adres strony internetowej (url): http://bip.branice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Budowa placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Wysoka i Jakubowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BG.271.19.2017.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Zamówienie obejmuje roboty dotyczące budowy placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Jakubowice i Wysoka. W miejscowości Jakubowice przedmiotem inwestycji jest budowa placu zabaw wraz z dostawą sprzętu na działce nr 40. Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynkowych, rekreacji młodzieży i dorosłych – znajdujących się w posiadaniu inwestora. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie nawierzchni bezpiecznej piasku oraz montaż urządzeń zabawowych, fitness oraz małej architektury. W ramach montażu urządzeń zabawowych projektuje się: bujak sprężynowy, huśtawkę, linaria, karuzelę, ważkę, zestaw zabawowy oraz zjeżdżalnię liniową. W zakresie urządzeń siłowych projektuje się montaż takich urządzeń jak: orbitrek, wioślarz, oraz krzesło do wyciskania. W ramach małej architektury projektuje się ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery oraz tablice informacyjną. W miejscowości Wysoka przedmiotem inwestycji jest budowa placu zabaw wraz z dostawą sprzętu w miejscowości Wysoka na działce nr 213. Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynkowych, rekreacji młodzieży i dorosłych – znajdujących się w posiadaniu inwestora. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie nawierzchni bezpiecznej piasku, wykonanie ogrodzenia oraz montaż urządzeń zabawowych, fitness oraz małej architektury. W ramach montażu urządzeń zabawowych projektuje się: bujak sprężynowy, huśtawkę, linaria, karuzelę, ważkę, zestaw zabawowy oraz huśtawkę bocianie gniazdo. W zakresie urządzeń siłowych projektuje się montaż takich urządzeń jak: orbitrek, surfem oraz krzesło do wyciskania. W ramach małej architektury projektuje się ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery oraz tablice informacyjną
II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
45342000-6,
45223800-4,
37500000-3,
45233120-6,
45233000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
22.11.2017-30.06.2018
22.11.2017-30.06.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/12/2017
05/12/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy terminu realizacji pierwszego etapu robót na dzień 30.04.2018r., lecz nie zmienia końcowego terminu realizacji zamówienia
zmiana dotyczy terminu realizacji pierwszego etapu robót na dzień 30.04.2018r., lecz nie zmienia końcowego terminu realizacji zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
późne zakończenie procedury przetargowej i rozpoczynający się sezon zimowy w chwili zawarcia umowy
późne zakończenie procedury przetargowej i rozpoczynający się sezon zimowy w chwili zawarcia umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE: