- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Nabór pracowników na stanowiska urzędnicze
2017-06-21 - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw finansowych oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych
Załącznik do Zarządzenia Nr 34U/17
Wójta Gminy Branice
z dnia 21 czerwca 2017 r.
Wójt Gminy Branice
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw finansowych
oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych
w Branicach ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice.
I. Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Wykształcenie średnie.
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
-
Znajomość obsługi komputera.
-
Umiejętność interpretowania przepisów prawa.
II. Wymagania dodatkowe:
-
Doświadczenie zawodowe związane z pracą na podobnym stanowisku.
-
Umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się.
-
Sumienność, odpowiedzialność, dokładność.
-
Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
-
Samodzielność, kreatywność.
III. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny.
-
Życiorys (CV) z uwzględnienie dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 115. poz. 971).
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
-
Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
-
Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
-
Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska do spraw finansowych oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych.
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub spełnieniu wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”
IV. Zakres wykonywanych zadań:
-
Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania jednostek oświatowych.
-
Prowadzenie księgowości analitycznej – kart wydatków.
-
Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym rachunków gotówkowych i bezgotówkowych.
-
Sporządzanie przelewów na rzecz kontrahentów na podstawie rachunków zgodnie z dekretacją budżetową za materiały i usługi.
-
Sprawdzanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pożytku publicznego.
-
Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Urzędu.
-
Rozliczanie inwentaryzacji oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych.
-
Prowadzenie całości spraw wynikających z art.70b ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991r. (Dz. U. z 2016 poz. 1943) – dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych.
-
Prowadzenia ewidencji księgowej w zakresie rozliczeń dla właścicieli nieruchomości na których powstają odpady komunalne.
-
Prowadzenia postępowania egzekucyjnego wobec osób nie wnoszących terminowo opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
-
Prowadzenie całości zadań związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem podań o umorzenie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, rozłożenie zaległości na raty i wydawanie decyzji w tym zakresie.
V. Zadania pomocnicze:
-
Pełnienie zastępstwa na stanowiskach ds. finansów oświaty i realizacji budżetu gminy oraz obsługi kasy gminnej.
-
Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
-
Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
-
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
-
Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Branicach.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Branicach
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 3 lipca 2017 r. do godziny 900
w sekretariacie Urzędu Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko do spraw finansowych oraz prowadzenia ewidencji środków trwałych”.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 3 lipca 2017 r. o godzinie 1000, a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zostanie przeprowadzona w dniu 3 lipca 2017r. o godzinie 1030.
Wójt Gminy Branice
/-/ Sebastian Baca
Zarządzenie Nr 34U-17.pdf (54,39KB)