- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Nabór pracowników na stanowiska urzędnicze
2017-03-17 - nabór na stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy Branice
Załącznik do Zarządzenia Nr 13U/17
Wójta Gminy Branice
z dnia 17 marca 2017 r.
Wójt Gminy Branice
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów
w Branicach ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice.
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Znajomość obsługi komputera.
- Umiejętność interpretowania przepisów prawa.
- Prawo jazdy kat. B.
II. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe związane z budownictwem, zagospodarowaniem przestrzennym, inwestycjami i procedurą zamówień publicznych, umiejętności związane z kosztorysowaniem.
- Umiejętności organizacyjne.
- Łatwość prowadzenia rozmów i negocjacji.
- Sumienność, odpowiedzialność, dokładność.
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
- Samodzielność, kreatywność.
III. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z uwzględnienie dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 115. poz. 971).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska do spraw inwestycji i remontów.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem.
Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”
IV. Zakres wykonywanych zadań:
- Wykonywanie zadań dot. zagospodarowania przestrzennego, w tym:
- sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- udostępnianie projektów założeń do planów miejscowych do wglądu publicznego i popularyzacja ich treści,
- przygotowywanie opinii, analiz, wypisów, zaświadczeń i wskazań wynikających z planów zagospodarowania przestrzennego.
- Współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej gminy.
- Prowadzenie działań związanych z zamówieniami publicznymi w tym:
- organizację postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów finansowych, obejmujących wykazy planowanych w ciągu roku budżetowego (kalendarzowego) zamówień na roboty budowlane oraz dostawy i usługi związane z realizacją zadań inwestycyjno- remontowych gminy z wyłączeniem inwestycji i remontów objętych planami finansowymi gminnych jednostek organizacyjnych,
- przygotowanie przetargów i obsługa techniczna Komisji Przetargowej.
- Pełnienie funkcji inwestora bezpośredniego w objętych budżetem gminy zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez sołectwa.
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej służącej pozyskaniu przez gminę dotacji, kredytów, pożyczek oraz innych środków pomocowych przeznaczonych na finansowanie inwestycji komunalnych, w tym również realizowanych wspólnie z innymi podmiotami.
- Prowadzenie całości spraw związanych z budową, modernizacją i remontami dróg gminnych w tym:
- prowadzenie całości dokumentacji dot. ewidencji dróg gminnych i mostów wraz z planami liniowymi, mapami sieci drogowej, księgami obiektów mostowych – odrębnie dla każdej drogi i mostu, prowadzenie aktualizacji tej ewidencji corocznie w I kwartale roku danego za rok poprzedni,
- planowanie modernizacji, remontów i nadzór nad ich wykonaniem, kontrole i ocena stanu technicznego nawierzchni dróg i stanu technicznego chodników,
- prowadzenie całości spraw związanych z oznakowaniem dróg gminnych, ocena stanu oznakowania poziomego i pionowego,
- prowadzenie spraw dot. zarządzania ruchem na drogach lokalnych gminnych, wewnętrznych.
V. Zadania pomocnicze:
- Wykonywanie zadań określonych w przepisach o ochronie dóbr kultury w zakresie zleconym Gminie.
- Prowadzenie przeglądów wałów ochronnych i innych urządzeń zabezpieczających przed powodzią.
- Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutków klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo
- Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Branicach.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Branicach
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 29 marca 2017 r. do godziny 900
w sekretariacie Urzędu Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko do spraw inwestycji i remontów”.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 29 marca 2017 r. o godzinie 1100, a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zostanie przeprowadzona w dniu 29 marca 2017 r. o godzinie 1130.
Wójt Gminy Branice
/-/ Sebastian Baca
Załączniki
- Zarządzenie Nr 13U-17.pdf (50,92KB)
- Zarządzenie Nr 14U-17.pdf (24,78KB) - w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej