- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Nabór pracowników na stanowiska urzędnicze
2016-02-24 - Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Branice
- Zarządzenie Nr 14U-16.pdf (22,29KB)
- Zarządzenie Nr 11U-16.pdf (23,65KB)
- Zarządzenie Nr 10U-16.pdf (50,28KB)
Załącznik
do Zarządzenia Nr 10U/16
z dnia 24 lutego 2016r.
Wójt Gminy Branice
Ogłasza nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Branice w Urzędzie Gminy Branice
ul. Słowackiego 3. 48-140 Branice.
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
- Wykształcenie wyższe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej
II. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
- Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
- Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych.
- Umiejętność podejmowania decyzji.
III. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z uwzględnienie dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 22.06.2006r. – Dz. U. z 2006r. Nr 125. poz.869).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska sekretarza gminy.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).”
IV. Zakres wykonywanych zadań;
- Zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych zadań określonych w wydanych przez Wójta upoważnieniach.
- Wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
- opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
- prowadzenie gospodarki etatami oraz funduszem płac, zgłaszanie Wójtowi konieczności dokonania zmian kadrowych,
- nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
- planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,
- gromadzenie biblioteki urzędowej, nadzór nad archiwum zakładowym,
- nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego w Urzędzie,
- organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
- prowadzenie kontroli wewnętrznej,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
- prowadzenie rejestru faktur związanych z wydatkami na utrzymanie administracji,
- organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy.
- Prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez inne jednostki organizacyjne Urzędu oraz przez pozostałe gminne jednostki organizacyjne.
- Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.
- Współpraca ze Związkiem Kombatantów Rzeczpospolitej Polskiej i Byłych Więźniów Politycznych w zakresie pomocy i informacji dla kombatantów z terenu Gminy Branice.
- Prowadzenie całości spraw związanych z rejestracją zbiorów danych osobowych oraz nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania realizacji tego zakresu zadań przez jednostki organizacyjne Urzędu.
- Koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
- Przyjmowanie w obecności dwóch świadków ostatniej woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
- Nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów.
- Prowadzenie centralnego rejestru umów.
- Udział w Komisji Przetargowej i jej koordynowanie jej prac w procedurze wyłonienia wykonawców.
- Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych określone w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. nr 182 poz. 1228.
- Sprawowanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Gminy w Branicach.
- Współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy.
- Stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów.
- Sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru.
- Zapewnienie ochrony mienia komunalnego (ubezpieczenia).
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu - stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
- Prowadzenie procedury konsultacji społecznych.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
- Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Branice.
- Sekretarz Gminy nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Branice w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 7 marca br. do godziny 1700 w sekretariacie Urzędu Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice
z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Branice”
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Planowane zatrudnienie od 14 marca 2016r.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 9 marca br. o godzinie 900, a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zostanie przeprowadzona w dniu 9 marca 2016r. o godzinie 1000.