2015-12-28 - Nabór na stanowisko młodszego referenta ds. wojska i spraw biurowych
Załącznik do Zarządzenia Nr 95U/2015
Wójta Gminy Branice
z dnia 28 grudnia 2015 r.
Wójt Gminy Branice
Ogłasza nabór na stanowisko młodszego referenta ds. wojska i spraw biurowych
w Urzędzie Gminy w Branicach ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice.
I . Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- znajomość w zakresie obowiązujących przepisów;
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy – kodeks postępowania administracyjnego,
- statutu Gminy Branice,
- instrukcji kancelaryjnej,
a ponadto;
- biegła znajomość korzystania z Internetu i poczty elektronicznej,
- umiejętność analizowania przepisów prawnych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
II. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie na podobnym stanowisku,
2) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się,
3) predyspozycje osobowe; komunikatywność, bezkonfliktowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji ,
4) poczucie odpowiedzialności za swoja pracę i staranność w jej wykonaniu,
5) wysoka kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Obsługa organizacyjna sekretariatu urzędu,
2. Obsługa techniczna spotkań, narad u Wójta i Sekretarza, prowadzenie terminarza spotkań Wójta.
3. Prowadzenie rejestru wpływów i wysyłki pism urzędowych.
4. Prowadzenie archiwum urzędu.
5. Dbanie o aktualność informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu.
6. Wykonywanie czynności z ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP oraz współdziałanie z organizacjami wojskowymi.
7. Udzielanie informacji klientom Urzędu i kierowanie ich do właściwych Referatów.
8. Zapewnienie komunikacji Wójta, Sekretarza z pracownikami urzędu.
9. Obsługa centrali telefonicznej, faksu i urządzeń biurowych.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia;
1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
2. List motywacyjny (podanie o pracę).
3. Kserokopia dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności.
4. Kserokopie świadectw pracy.
5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202
z późn. zm.).”
Dokumenty musza być kompletne i opatrzone własnoręcznym podpisem.
V. Informacja o zatrudnieniu
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat) po spełnieniu warunków określonych w art.16 ust.2 oraz art.19 ustawy z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych Dz.U.2014 poz. 1202., z 2015r. poz. 1045,1220 z którymi w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym w urzędzie gminy, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy 6 miesięcy. W trakcie trwania umowy na czas określony zostanie zorganizowana służba przygotowawcza trwająca nie dłużej niż 3 miesiące i kończąca się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Branice w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
VII. Sposób i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 14 stycznia 2016r. do godziny 1530 w sekretariacie Urzędu Gminy w Branicach ul. Słowackiego 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na stanowisko młodszego referenta ds. wojska i spraw biurowych”.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
3. Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się 15 stycznia o godzinie 900, a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami przeprowadzona będzie w tym samym dniu o godzinie 10 00.
4. Nabór zostanie przeprowadzony na podstawie analizy wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatów oraz w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną .
5. Wyniki konkursu na stanowisko młodszego referenta ds. wojska i spraw biurowych zostaną upowszechnione w BIP Urzędu Gminy Branice oraz na tablicy ogłoszeń.
Zapraszam do składania ofert !
Załączniki