- Ogłoszenia / obwieszczenia
- Nabór pracowników na stanowiska urzędnicze
2015-09-21 - Nabór kandydatów na stanowisko referent ds. mienia komunalnego
Branice, dnia 21.09.2015r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Branice ogłasza nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Branice, 48-140 Branice, ul. Słowackiego 3 na stanowisko:
do spraw mienia komunalnego
Wymagania niezbędne (formalne):
Obywatelstwa polskie, wykształcenie – wyższe, pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość obsługi komputera, umiejętność właściwego interpretowania przepisów prawa, prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.
Wymagania dodatkowe:
samodzielność, znajomość obsługi komputera, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, umiejętności organizacyjne, życzliwość, uprzejmość, łatwość prowadzenia rozmów i negocjacji, umiejętność tworzenia pism urzędowych, znajomość prawa w zakresie koniecznym do wykonywania pracy na stanowisku, w tym prawa geodezyjnego i kartograficznego, dotyczącego gospodarki i obrotu nieruchomościami, przepisów o postępowaniu administracyjnym, umiejętności kartograficzne.
Wymagania pożądane:
Doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z gospodarowaniem nieruchomościami, geodezją i kartografią.
Warunki pracy na danym stanowisku:
Stałym miejscem pracy jest siedziba Urzędu Gminy w Branicach, ul Słowackiego 3, 48-140 Branice. W uzasadnionych przypadkach czynności wykonywane będą poza terenem Urzędu na terenie Gminy Branice, Powiatu Głubczyckiego lub Województwa Opolskiego. Wynagrodzenie zgodne z obowiązującym Regulaminem Wynagradzania Urzędu Gminy Branice. Dostęp do szkoleń związanych z przedmiotem pracy, zagwarantowanie zwrotu wydatków w przypadku wyjazdów służbowych, zapewnienie przestrzegania pozostałych zapisów kodeksu pracy i regulaminu pracy, stanowisko pracy wyposażone w komputer wraz z oprogramowaniem odpowiednim do wykonywania zadań, zagwarantowany dostęp do odpowiednich przepisów prawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Zadania główne:
- Przygotowywanie wniosków o przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne.
- Zarządzanie gruntami nierolniczymi stanowiącymi mienie gminne,
- Prowadzenie operatu nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości.
- Kierowanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych właściwego Sądu Rejonowego o regulację stanu prawnego nieruchomości komunalnych.
- Prowadzenie pełnego postępowania w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym, a zwłaszcza;
- nabycia mienia na własność Gminy oraz jego zbycia,
- przekazywania w zarząd gruntów komunalnych,
- przekazywania gruntów w wieczyste użytkowanie,
- sprzedaży mieszkań i lokali użytkowych,
- dzierżawy gruntów komunalnych.
- Prowadzenie całości spraw związanych z podziałem i rozgraniczaniem nieruchomości.
- Prowadzenie rejestru mienia gminnego.
- Nadzór nad przeprowadzaniem w Gminie deratyzacji.
2. Zadania pomocnicze:
- .Prowadzenie całości spraw związanych z utylizacją padłych zwierząt gospodarskich
(organizacja przetargów na usługi utylizacyjne, przyjmowanie zgłoszeń
i przekazywanie do zakładów utylizacyjnych). - Przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzenie chorób zakaźnych u zwierząt oraz prowadzenie spraw związanych z wycenianiem zwierząt padłych w związku
z chorobami zakaźnymi. - Wydawanie zezwoleń na uprawę maku.
- Prowadzenie spraw z zakresu statystyki rolnej.
- Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
Zastępstwo :
bierne – zgodnie z poleceniem bezpośredniego przełożonego
czynne – na stanowisku ds. inwestycji i remontów.
Udział w zespołach zadaniowych:
Komisja Przetargowa ds. sprzedaży mienia komunalnego, Komisja ds. szacowania strat.
Wymagane niezbędne dokumenty i oświadczenia:
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- Życiorys – curriculum vitae,
- Zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści :
„Wyrażam zgodę na publikowanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na stronie internetowej Urzędu Gminy Branice zgodnie z ustawą z dnia 9 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w związku z prowadzoną rekrutacją”. - Świadectwa pracy, opinie od poprzednich pracodawców,
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku.
Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kserokopii.
Wymagane dodatkowe dokumenty i oświadczenia:
brak
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Kandydat na stanowisko: ds. mienia komunalnego”,
należy składać w terminie do dnia 1.10.2015 roku, pod adresem: Urząd Gminy Branice, 48-140 Branice, ul. Słowackiego 3, pok. 20. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Zatrudnienie od dnia 5.10 2015 r. w wymiarze całego etatu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
- Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 2 października br. o godz. 800 a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami przeprowadzona będzie 2 października br o godz. 815.