Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2018-03-09 - Oferta pracy na stanowisku do spraw biurowych i archiwum zakładowego, na okres zastępstwa

Branice, dnia 09.03.2018r.

 

OFERTA PRACY

Urząd Gminy w Branicach poszukuje osoby do pracy na stanowisku do spraw biurowych i archiwum zakładowego na okres zastępstwa. Umowa o pracę na czas zastępstwa, pełny wymiar czasu pracy, 40 godzin tygodniowo.

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie,

  • znajomość obsługi komputera (pakietu biurowego),

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kopiarka, skaner, fax).

 

Wymagania dodatkowe

  • samodzielność i dobra organizacja pracy,

  • sumienność, odpowiedzialność i dokładność,

  • komunikatywność,

  • umiejętność pracy w zespole.

 

Mile widziane:  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

 

List motywacyjny, CV i ewentualne referencje należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy
w Branicach (pok. nr 20, II piętro) lub w formie elektronicznej na adres: , w terminie do dnia 19 marca 2018r.